اصول مدیریت كیفیت

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
اصول مدیریت كیفیت
اصل اول: تمركز بر مشتری (Customer Focus)

هر سازمانی به مشتریان خود وابسته است و باید نیازهای حال و آینده آنان را درك نماید و نیازمندی های مشتریان خود را برآورده نماید. علاوه بر این سازمان ها باید برای عبور از انتظارات مشتریان خود برنامه ریزی و تلاش نمایند.

تمركز بر مشتری و درك نیازهای حال و آینده او باعث پاسخگویی منعطف و سریع سازمان به فرصت های بازار و در نتیجه افزایش سود سهام و سهم بازار برای سازمان خواهد شد.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 1318 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:9 کیلوبایت

 قیمت: 24,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: